19 Eylül 2013 Perşembe

David Walker Perfum's 1 ALANA 1 BEDAVA






David Walker Perfum's

Gönderen ibalci32 zaman: Salı, Nisan 17, 2012 

 

 

 

David Walker Perfum's açık parfüm Hakkında

Firmamız 2004 yılında 15 yıllık deneyim ile Aggül Kozmetik bünyesinde kurulmuş olup,kurulduğu günden beri sürekli kendisini geliştirmiş ve kısa sürede sektörde en ön sıralarda yerini almıştır. kalite,fiyat ve mağaza sayısı ile tanınırlık seviyesine ulaşmış, tüketicinin beğenisini ve sadakatini kazanarak kalitesiyle sektörün önde gelen üretici firmalarına örnek olmuştur. Üretimlerini Türkiye'de gerçekleştiren firmamız esans, şişe, kapak, valf malzemelerini dünyanın önde gelen tedarikçilerinden alarak dünya kalitesinde ürünler oluşturmuştur. Tüketicisine en kaliteli ürünü sunmak ana hedefi olan David Walker ® , Ar-Ge ve Kalite Kontrol yolu ile üretiminin her aşamasında uygulanan titiz kalite kontrolleri ile tüketiciye ulaşan ürünün kalitesinden her zaman emin olmaktadır. Dolayısıyla da en üst seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.parfüm konusunda branşlaşan firmamız, Sağlık Bakanlığı üretim ve satış ile ilgili bütün izin belgelerine sahiptir.Sağlık Bakanlığı'nın zorunlu kılmış olduğu üretim standartları ve denetimi altında kendi üretim merkezinde AB kalite normlarına uygun hammaddeler kullanarak üretimini gerçekleştirmektedir. 15 yıllı aşkın deneyim ve birikim ile kurulan şirketimiz, değerli müşterilerine IFRA''Internatıonal Fragrance Association ‘' ve IFRA ‘'Research Institute for Fragrance Materials'' standartlarına uygun hammaddeleri seçerek yurt genelinde 47 mağaza ile hizmet vermektedir. firmamız her geçen gün Kurumsal kimliğini geliştirmekte ve genişletmektedir. Türkiyenin en başarılı, en kaliteli parfüm mağazalar zincirini oluşturmak hedefine istikrarlı adımlarla ilerlemekte ve iddialı büyüme stratejisi doğrultusunda kendi satış noktalarını oluşturmaya devam etmektedir.firmamızın 2010 yıl sonu hedefi 50 shop mağazadır.Firmamız dünyanın önde gelen hemen hemen tüm parfüm markalarını, yaklaşık 300 koku referansını aşan ürün çeşidiyle, Türkiye`nin bir çok iline dağılmış olan Satış noktalarında müşterilerine ulaştırmaktadır. Türkiye`nin 5 coğrafi bölgesine yayılmış olan bu satış noktalarının koordinasyonu ve idaresi için dalında uzman yönetim kadrosu ile ANKARA ‘da bulunan müstakil binasında hizmet vermektedir.
 Üstelik şimdi 1 parfüm alana 1 parfüm hediye.

ESANSTA KOKU TARZLARI

   Esansın tarzı, duyusal özelliğin belirlenmesidir. 
   Natürel kokuların temeli elde edildikleri maddelerin grubunu tanımlar. Kompoze esanslar bu kokular baz alınarak oluşturulmuş sentetik kokulu maddeler olduğundan anımsattıkları kokuya göre tarzları belirlenir.

*Narenciye - Turunçgil (Citrus - Hesperidia): Bergamot, limon, portakal, mandalina, greyfurt, portakal çiçeği, misket limonu (lime), petitgrain, neroli oil gibi hammaddelerden oluşur. Parfümlerde ferahlık ve hafiflik vermesi amacı ile kullanılır. Odunsu ve baharatlı notalarla iyi uyum sağlar.


*Meyvemsi (Fruity): Kavun, şeftali, elma, mango, ananas, papaya (kavun ağacı) gibi meyve notlarının belirgin olarak hissedildiği tek veya kombine meyve kokularıdır.

*Çiçeksi (Floral): Çiçek kokularıdır. Bu grupta net olarak tek bir çiçeğin kokusu (single floral, fr: soli flora) algılandığı gibi kombine çiçek kokuları (floral bouquet) da algılanır. Sardunya (geranium), sümbül (hyacinth), iğde çiçeği (oleaster flower),
yasemin (jasmine), orkide (orchid), lavanta (lavender), zambak (lily), gül (rose) gibi kokular örnek verilebilir. Lily of the valley masumiyeti ve saflığı, orange tuberose veya ylang-ylang ise cinselliği, menekşe (violet) ve müge (muguet) kokuları ile bilinen süsen (iris) grubu ilkbaharı anımsatır. Bright floral diye adlandırılan grup ise tek ve çoklu floral grupların karışımı olarak bilinir.


*Obur (Gourmand): Kahve, karamel, kek gibi yenilebilir şeyleri anımsatan food flavors (yiyecek aroması) denilen kokuları kapsar.



*Baharatlı - Itırlı (Spicy - Aromatic): Egzotik, yakıcı ve kuvvetli kokulardır. Defne, adaçayı, anason, ardıç, biber, biberiye (rosemary), defne, fesleğen, lavanta, muskat (little coco), karabiber, kakule (cardamom), karanfil (clove), nane (mint), safran, tarçın (cinnamon), tarhun (tarragon), yenibahar (allspice), zencefil (ginger), zerdeçal (curcuma), kekik (thyme) yağları örnek verilebilir.


*Fougere: Fransızcada Fern (aşk merdiveni=eğrelti otu) anlamına gelir. Genellikle lavanta veya coumarin gibi maddeleri içeren, koklandığında  ferahlık ve hafif baharatlı hissi veren genellikle bay parfüm olarak kullanılan kokuları kapsar.


*Yeşil (Green, Herbaceous): Ot, çimen gibi bitkisel (herbal) kokuları ifade eder. Tazelik hissi verir. Yeşil kokuların çoğu Galbanum’dan (fresh, woody, spicy) türemiştir. Yeşil kokular doğallığı, freshliği ve gençliği ifade eder. Chypre tarzının biraz daha hafifi olarak da yorumlanır.


*Şipir (Chypre): Fransızcada Kıbrıs anlamına gelen chypre tip kokular sert ve kuvvetli (leathery) kokulardır. Zambak, gül veya yasemin gibi floral kokularla odunsu kokuların karışımından oluşan kombinasyonlardır. Günümüzde pek tercih edilen bir tarz değildir.


*Hayvansal (Animal): Civet, musk ve amber bu tip kokulardır. Amber notları, sıcak, tatlı ve şehvet uyandırıcıdır. Hayvansal maddelerin fixatif özelliği de olduğu için sıklıkla base not olarak kullanılırlar. Hayvansal kokular vanilya, çiçek, odun kokuları, camphor (nane ruhu) veya tütün kokuları ile birleştirilebilir.



*Oryantal (Oriental): Yoğun, kuvvetli ve egzotik kokulardır. Misk (musk), vanilya (vanilla), baharat, tropikal çiçekler, ıtırlı bitkiler, tütün, animal notlar ve değerli ağaçların balsam (benjamin ve tolu balsam gibi)  kombinasyonlarından oluşurlar.


*Tütün (Tobacco): Kokusu oldukça kuvvetlidir, odun, ağaç, vanilya gibi koku tarzları ile pudrajlı veya soft kokularla kombine edilebilirler.


*Odunsu (Woody): Sıcak, kuvvetli ve ağır kokulardır. Kalıcılıkları fazladır. Virginia cedar, gaiacwood, patchouli, vetiver, oakmoss ve sandalwood gibi yeni kesilmiş ya da kuru odun kokularını veya ormanı ifade eder.


*Aldehidik (Aldehyde): Acıbadem gibi burnu hafif uyarıp gıdıklayan ve yapısında aldehyde kimyasalların ağırlıklı olduğu kokulardır. Bayan kokuları ve yumuşatıcı kokularında sıklıkla aldehyde kimyasallar kullanılır.



   Kokuları tanımlarken sıklıkla kullanılan bazı terimler vardır:


Sweet: Tatlı
Powdery: Pudrajlı
Soft: Yumuşak
Clean: Sabunsu, temiz
Aquatic: Deniz yada su gibi kokan



*Su ve hava ile ilgili (Oceanic, Ozone, Aquatic, Marine, Cool): Temizlik ve modernlik ifade eder. Şelale, temiz hava, rüzgar gibi transparan, ferahlık verici kokuları ifade eder. Yeşil notlarla beraber kullanıldığında yağmur sonrası duyumsanan kokuları anımsatırlar. Yosun kokulu hammaddelerle (oakmoss) sıklıkla kombine edilirler.




BAYAN;

Çiçek: En büyük koku ailesidir. Taze ve neşeli aromalara sahiptirler. Temel içerikleri çiçek, çiçek yaprakları, yağ ve tohumlarıdır. Bunlara genellikle misk, ağaç, meyve, yeşil bitki notaları ile aldehitler eşlik eder.

Meyve: Taze ve hafif kokulardır. Temel notaları bergamot, limon, portakal, mandalina, greyfurt, portakal çiçeğidir. Bunlara genellikle çiçek ve şipre notaları eşlik eder.

Şipre: Kuvvetli esansların karışımından oluşurlar, kalıcı ve zengin içeriklidirler. Temel notaları ağaç, meşe yosunu, misk ve patçulidir. Bunlara genellikle çiçek ve meyve notaları eşlik eder.

Oryantal: Sıcak ve şehvet uyandırıcı esansların karışımıdır. Temel notaları misk, vanilya, amber, değerli ağaçlardır.

Bunlara genellikle egzotik çiçek ve baharat notaları eşlik eder.

BAY;

Aromatik: Dinamik ve hafif kokulardır. Temel notaları adaçayı, biberiye gibi kokulu bitki esanslarıdır. Deniz ve çiçek notaları ile zenginleştirilir.

Meyve: Taze ve hafiftirler. Temel notaları bergamot, portakal, limon, mandalinadır. Ağaç ve baharat notalarıyla zenginleştirilir.

Ağaç: Sıcak ve keskin kokulardır. Temel notaları sandal ağacı, patçuli, sedir ağacı ve vetiverdir. Baharat, deniz ve aromatik notalarla zenginleştirilir.

Oryantal: Ağır ve egzotiktir. Temel notaları baharatlar, ağaç ve vanilyadır.





Parfüm seçerken bunlara dikkat edin
• Parfümü sıktıktan sonra bir müddet teninizde olgunlaşması için beklemeniz gerek. Bu zaman sırasında parfümdeki alkol uçacak ve parfüm teninizdeki kimyasal maddelerle etkileşime girerek gerçek kokusunu verecektir.

• Dergilerde parfüm ilanlarının kenarlarında kart üzerine denemeniz için sürülen koku örnekleri o parfüm hakkında iyi bir fikir verebilir. Ancak yine de sizin teninizde tam olarak nasıl durduğunu öğrenmek için bir mağazalarımızda parfümü sıkarak denemeniz şart.

• Parfüm denemeye gitmeden önce yediklerinize biraz dikkat etmeniz gerekiyor. Niye mi? Çünkü baharatlı, acı ve yağlı yiyecekler teninizin kimyasını biraz değiştiriyor, bu da parfümünü kokusuna yansıyarak sizi yanıltabilir. 

Daha dayanıklı parfümler için
Parfümler havayla temas ettikten sonra bozulabiliyor. Ama iyi baktıktan sonra parfümünüzün bir yıl ve onsekiz ay arası dayanmasını sağlayabilirsiniz. Nasıl mı?

• Dökme değil spreyli şişeleri tercih edin. Bunun en önemli nedeni, ellerinizle temas eden parfümün bakterilere açık hale gelmesi ve daha kısa zamanda bozulması. Ayrıca spreyli parfümleri kullanması çok daha ekonomik.

• Parfümünüzün ışığa maruz kalmasını önlemelisiniz. Işık parfümün hem kokusunu hem de rengini bozan bir etken. Bu nedenle parfümü karanlık bir yerde saklamak en iyisi.

• Sıcak ve nemli ortamlarıyla banyolar parfümleri saklamak için pek de uygun mekanlar değiller. Buradaki sıcaklık ve nem parfümlerin kısa zamanda bozulmalarına neden olabilir. Yatak odaları parfüm saklamak için çok daha uygun.





Parfüm kullanmayı sevenlerin yaptığı en büyük hata bunu biraz abartmak. Peki, ne zaman az, ne zaman çok? İşte bunu anlamanızı sağlayacak birkaç ipucu.

• Parfüm kullanırken en ideal sayı, parfümü değişik bölgelere iki ya da üç kez püskürtmek.

• Burnunuzda kokuya duyarlı alıcılar bir süre sonra etkisiz olacağı ve kokuyu hissetmeyeceği için parfümü az mı, çok mu sıktığınıza karar vermeniz zor olabilir. Yakın birisine bunu sormaktan çekinmeyin.

• Cilt tipi de kokunun kalıcıcılığını etkileyen bir unsur. Eğer yağlı cildiniz varsa koku daha yoğun ve uzun süre kalacaktır.

• Eğer fazla kaçırdığınızı fark ederseniz, nemli bir havluyu teninize dokundurarak parfümün fazlasını alabilirsiniz. 

Neresi doğru, neresi yanlış?
Bilek içi ve kulak arkası: Bilek içleri ve kulak arkası parfüm uygulamasındaki klasik bölgeler. Bunun nedeni bu bölgelerin vücudun her yerine kıyasla daha sıcak olması ve parfümün yayılmasını kolaylaştırması. Oysa bu aynı zamanda parfümün uçup gitmesine de neden oluyor. Yani aslında bu bölgeler parfüm sıkmak için pek de ideal değil.

Yüz: Parfümde bulunan alkol özellikle hassa ciltlere zarar verebileceği için yüze parfüm sıkmak hiç doğru değil. Sadece bazı alkolsüz parfümler yüze sürülebilir. Erkeklerse tıraştan sonra after-shave uygulamasını yüzlerine değil, göğüslerine sürebilirler.

Göğüs, kalça kemiği ve bacak üstleri: Bu bölgeler parfüm sürmek için en ideal bölgeler. Havayla temas etmedikleri için parfümünüz teninize hapsoluyor ve kalıcılığını çok uzun süre koruyarak, koku yaymaya devam ediyor.

Firmamıza ulaşabileceğiniz adres: 
 21. cadde ağaç metaliş sanayi sitesi 644 sokak no:2 ostim ANKARA
      TEL: 0312 395 36 24

6 yorum: